Fortsatt rykk og napp

Det ble liksom aldri noen greie på denne bloggen. Jeg hadde store planer, men som dere ser av det som er skrevet tidligere, ville kroppen min – etter å ha gjort LP i et drøyt halvår – ikke mer.

I dag er det på dagen to år siden jeg sist var inne på denne bloggen. To år! Hvor har de blitt av? To år med nedgang i formkurven. Med noen små oppturer innimellom, men totalen er ikke oppløftende.

Etter en ny opprørende og heftig debatt om LP for et par dager siden, bestemte jeg meg for å få bloggen på nett igjen. For at min LP historie også skal bli tilgjengelig. For når Marias Metode  kan, så kan jeg. Jeg har aldri lagt skjul på at LP ikke fungerte for meg,  noe som har kommet fram i enkelte kommentarfelt tidligere. Men nå står hele historien her under fanen «Min LP historie.

Legg igjen en kommentar

