Jeg fant, jeg fant!

Hva fant du nå, da?

Jo, jeg fant noen fine motiver i myra.
Mens hundene lufter seg selv og spinner rundt som gale, tar jeg fram det lille kameraet og fanger de små motivene.

Disse er flotte, og er litt som meg: fremad i alle retninger. Mye vilje, liten rekkevidde.

Jeg har evnen til å se det fine i mye rart; hva med et par små lorter?

Litt nattefrost henger igjen, og gjør fargene så intense at jeg nesten må myse…

Grønt – selvfølgelig må jeg ha med litt grønt! For håpet, selvfølgelig.

Hvis du ikke ser hva jeg fant – se en gang til. Vi ser på det samme, men ser kanskje ikke det samme. Men tilsammen ser vi mange nyanser.
Det er fint, det.

10 thoughts on “Jeg fant, jeg fant!

    • Tusen takk Lokki!
      «It’s all in the details», er det ikke så? 😀
      Å ha inspirert deg er et kompliment – jeg stikker innom bloggen din for en grundigere titt litt senere 🙂
      Klem

  1. Så flotte bilder, Trude! Nydelige detaljer og levende og humoristisk beskrevet. Og så smitter entusiasmen din, og jeg kjenner jeg får lyst til å ta med meg kameraet ut i naturen og finne små «skatter» å fange med linsen.
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld – og gode dager fremover!
    Snakkes!
    Klem fra Martha 😉

    • Takk Martha;)

      Her på hytta har jeg naturen rett utenfor – bokstavelig talt. Det betyr kort vei til opplevelsene!
      Med bare et lite kamera blir kvaliteten så som så, men gleden blir ikke mindre for det 🙂
      Håper du får noen fine dager også – det trenger du.
      Klem

    • Så koselig at du etterlyser

      Et prosjekt her hjemme har fått det som er av energi – så når overskuddet kommer er jeg på plass igjen!

      Takk for omtanken Anne-Helene – håper du har noen gode førjulsdager.

      Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

