Pledd, puter og portis

Jeg er aktiv bruker av pledd om dagen, det blir mye pledd.

Og puter, når jeg har behov for det. Og den nye dagsenga.
Det er ikke bare jeg som vet å sett pris på denne nye, romslige installasjonen i stua.
Hundene, våre to nydelige Portugisiske Vannhunder, fant fort ut at her var det jo plass til alle! For det aller beste i hele verden er å ligge tett inntil matmor, gjerne så tett at jeg syns det blir klamt. Skikkelig klamt. Men først da er det tett nok.
(klikk på bildet om du vil) 

Og så var det at jeg rullet meg ut av senga for å hente fotoapparatet. Og så var det at jeg så at her er det ikke lett å se forskjell på pledd, puter og portis.

Det neste jeg tenkte, var at her er det jammen meg beige og brunt! Når hundene matcher alle putene er det kanskje litt i drøyeste laget? Ja det er det.
Så jeg jobber med saken. Det hadde jo vært fryktelig sprekt å farge hundene, men tross alt enklere å nettshoppe et par fargerike putetrekk.
Det  hørtes ut som en god målsetting for januar. Man skal ikke gape over mer enn at man er sikker på at kjeften er stor nok.

6 thoughts on “Pledd, puter og portis

  1. Senga holder seg alltid varm og det er en bra ting. Så en interiørhjem på Aftenposten nett der alt var i sort og hvitt og bikkja var sort, det fikk øya til å gå i kryss og jeg tenkte huff (er det lov?).

    • Ja, klart det er lov! Det viktigste her er å unngå det hodet mitt oppfatter som visuell støy, så litt avdempet må det være. Men det får være grenser 🙂

      Hundene må finne i seg i å være tåvarmere – de må gjøre litt nytte for seg, ja.

  2. Jeg synes kosekroken din er skikkelig fin. Dempede farger passer bra for meg. Blir det for mye da strever øynene.

    Hundene er jo kjempefine. Hvis dere dere treffer familien Obama har dere noe å snakke om 🙂

    • Takk, kosekroken har blitt uunnværlig. Så når den skal fikses litt blir det ikke med stramme geometriske mønstre i sterke farger, for å si det sånn 🙂

      Hehe, ja det er en god tanke – at jeg har et tema som fenger Mr. President. Men lurer på om det kvalifiserer til et møte?

Legg igjen en kommentar

