Forfall

Alt som eksisterer kan også forfalle hvis det ikke holdes ved like. Kropp, sjel, hus, bil, båt, forholdet til andre.
Det meste kan fikses med litt tålmodighet og kjærlighet.
Men av og til kan man jo lure på om det er bedre å begynne på nytt?
Uansett hvor langt forfallet har kommet vil det allikevel alltid finnes skjønnhet for dem som vil se.

Vær velkommen

Litt dårlig isolert

Alle medaljer har en bakside

Brygga er på plass

Det er båten også

Og ingen går sultne hjem

6 thoughts on “Forfall

  1. Historien bak forfallet er interessant: Hva skjedde siden det ble som det ble? Og resultatet er vakkert i all sin nedslitthet – nesten som det levde liv.

    **
    Flott design du har fått, likte det så mye bedre enn det du hadde før!

    • Spennende at du ser og tenker det samme som meg. For bildene i seg selv er jo ikke enestående. Men jeg liker å tenke på hvorfor, og så spinne en historie på det.
      Alt dette fant jeg bare 200 meter bak hotellet vi var på. For en kontrast!

      Jeg er veldig fornøyd med dette temaet. Fint å kunne ha fokus på bilder når jeg er i manko for ord.

  2. Og her ligger bildene fra Hurdal. Ja, du har rett i at det er en slags skjønnhet i det som er i forfall. Jeg liker også å ta bilder når jeg finner slikt. Har du prøvd å konvertere disse til sort-hvit? Kan tenke meg at det også blir fint.

  3. Ja, dette er noen av bildene.Jeg knipser litt vilt og uhemmet, og får mye rart til resultat. Jeg prøver å være flink til å slette, da.
    Du har et godt øye du, Johnny 🙂 Sort/ hvitt er et godt forslag, det ville gitt tynge til historien, kanskje?
    Takk for tips, jeg syns det er fint at du mener noe 🙂

Legg igjen en kommentar

